لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تصمیمات تاکتیکی بازی را دو روز پیش گرفتم !

تصمیمات تاکتیکی بازی را دو روز پیش گرفتم !

مکس آلگری آشکار کرد که تصمیمات تاکتیکی برای بازی منچسترسیتی را دو روز قبل از این دیدار گرفته است.

با تک گلی که ماریو ماندژوکیچ در دقیقه ی 18 بازی امشب یوونتوس و منچسترسیتی به ثمر رساند، صعود یوونتوس به دور بعدی رقابت ها قطعی شد.

مکس آلگری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

" از عملکرد تیم بسیار خوشحال هستم. بازیکنانم بازی خوبی ارائه دادند. در مقابل حریفان سرسختی مانند تیم های حاضر در این گروه صعود به مرحله ی بعدی کار آسانی نیست."

" با کلین شیت از این دیدار خارج شدیم که این عنصر مهم دیگری برای تیم بود. این برد و تشویق ها متعلق به تیم است که در مقابل حریفی با کیفیت بالا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند."

" باید در بازی های بعد بهتر ظاهر شویم و همراه با همدیگر باید یک رشد مداوم داشته باشیم و یاد بگیریم که چگونه شرایط مختلف بازی را کنترل کنیم، به خاطر اینکه ما بازیکنان جوان و بی تجربه ی زیادی داریم. برد برای ما باید دوباره عادی شود."

" تصمیم من مبنی بر استفاده از ماندژوکیچ به جای موراتا دو روز پیش گرفته شد. من به موراتا برای نیمه دوم و زمانی که تیم سیتی خسته شده بود احتیاج بیش تری داشتم."

" الکس ساندرو امشب عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و این بازیکن یکی از خریدهای فوق العاده این فصل است. بازیکنی مانند ساندرو نیاز دارد که به اجازه داده شود تا با شرایط تیم تطبیق پیدا کند، به خاطر اینکه هیچ بازیکنی فوراً در محیط جدید نمی تواند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد. او در مقوله ی حمله و دفاع بازی خوبی ارائه کرد، این در حالی است که تجربه ی پاتریش اورا در لحاظ پایانی بازی نیز به کمک تیم آمد."

" پائولو دیبالا در حال یادگیری بیش تر است تا بتواند با میانه ی میدان سازگاری بیش تری پیدا کند و به عنوان یک مهاجم حمایت کننده تبدیل شود. از طرف دیگر موراتا در حال یادگیری برای تطبیق دادن خود به عنوان یک مهاجم مرکزی است."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: